wtorek, 15 maja 2012

PRAWDZIWY WYMIAR ZWYCIĘSTWA

Ostatnimi czasy miałem przyjemność brać udział w turnieju o Puchar Administratora forum Weryfikatorium. Niezwykła impreza, niezwykły konkurs, niezwykłe pojedynki literackie i, rzecz jasna, nie licząc mnie (bo cóż ja robiłem w tak zacnym gronie?): niezwykli autorzy z osiągnięciami! Trzeba przyznać, że dobrym był pomysł na konkurs, w którym nie dość, że personalia uczestników są objęte ścisłą tajemnicą, to na dodatek śmiałkowie są dla siebie nawzajem jurorami. Nie zwyciężyłem (zwyciężył za to Jacek Wróbel, utalentowana bestia, gratuluję mu!), ale można powiedzieć, że sam udział był zwycięstwem, skoro organizatorzy dobierali uczestników, kierując się jednym jedynym kryterium: najlepsi z najlepszych. 

Pozostaje tylko pytanie: dlaczego ja wśród nich? ;) 

Dziękuję za świetną zabawę i okazję do machnięcia kolejnego tekstu. Nienawidzę Was za te pieprzone limity znaków, ale i tak jesteście wspaniali. Oby więcej takich konkursów! 

Pozostaje mi podrzucić Wam trzy linki. Jeden dość reprezentatywny (miło jest widzieć swój pseudonim w miejscach takich jak to): Jarosław Makowiecki TUTAJ podsumowuje całą imprezę. Same teksty możecie przeczytać na forum w TYM miejscu, a po lekturze zdecydować, kto Waszym zdaniem wypadł najlepiej i wziąć udział w ankiecie, która wyłoni nagrodę publiczności. Mój tekst ("Nieuchwytność") możecie również przeczytać w innym miejscu, mianowicie na portalu Nowej Fantastyki

Pozostaje mi zachęcić Was do lektury, a ludziom odpowiedzialnym za organizację imprezy jeszcze raz podziękować za mile spędzony czas oraz życzyć kolejnych, coraz bardziej zwariowanych pomysłów!

Do przeczytania i usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz